2010. november 30., kedd

Tarot - Egy: Aleph - A Mágus



Homlokodon csillagok csókja
álmodik napot az éjjel.
Toltékok özönlenek széjjel,
ősképek sora ad Néked megoldást:
Tiéd a ragyogás.
Ósdi szavak. Trükkök.
Ötletek a versben.
Megfoghatatlan időrombolás.
Pazarlás a létben.
 De az asztalon a kés,
a pohár, a pálca
megmarad,
miként ott fönt is a kalap…
Szaturnusz jegyű végtelen
holnapot üzen
mindegy, mit
csak legyen jel
csipkézett csöndjeid
alázatába
bizalom léted
forgásába,
ha vándorolni indul lelked,
az Egyet ne feledjed,
mert az asztalon a kés,
a pohár, a pálca megmarad,
miként ott fönt is kalap…


3 Hozzászólás:

Aki ezzel a témával kapcsolatosan többet tud, az legyen szíves, ossza meg!:)

Terveztem, hogy megnéztem...és vannak kártyáim is. Elolvastam tegnap, kissé bonyolult. Tudok némi mágiát, a jelképrendszerek igen bonyolultak és elvihet a süllyesztőbe. Páholyok...stb, de meglátjuk. visszajövök :)

Őszinte leszek, nekem még az sem mond semmit, amiről fentebb írtál. Úgyhogy némi alapinfóra lenne szükségem, hogy eldönthessem, mennyire tudok én ezzel azonosulni.:)

Megjegyzés küldése