2011. április 18., hétfő

Angyal rituálé

 

Olvastam Eckard Strohm Atlantisz angyalai című könyvét.
Elmentünk Dobogókőre, egy hotel udvarán várakoztunk, amíg felkészültek a rituáléra az esszénus papok és mesterek, akik csillag alakzatban, 144 –en álltak 6x3-as sorokban, esszénus papi ruhában. Középen maga Eckard Strohm ült egy széken, jobbján, és balján szintén egy- egy főpap. Ők hárman közvetítették az angyalok erejét.
A betegek hosszú, tömött sorban várakoztak. Előre mentek a rokkantak, a gyerekek, a legbetegebbek. Mi is beálltunk a sorba, egészen elől voltunk, mégis több mint 3 órát vártunk, mire sorra kerültünk.
A sorban várakozva többen mondták, hogy érzik az erőt, az energiát. Én irigykedtem egy kicsit, mert én is akartam érezni valamit, de nem éreztem semmit, vagy nem tudtam, hogy mi az. Furcsa, megmagyarázhatatlan izgalommal vártuk a sorunkat, vajon milyen lesz? 

A levegőben isteni finom illat szállt, fel-alá, minden olyan misztikus volt. Nézegettem, honnan jöhet, ki a célszemély, akinek ilyen jó új parfümje van, vagy a papok illatosak? De nem, finom fuvallattal szállt, suhant a levegőben az illat. A zene felidézte bennem a reiki beavatásomat. Közben még jobban fájt a fejem, és a mögöttem állók mondták, hogy 300 Km – ről jöttek ide, ezért.
1 perc 1 ember. Arra gondoltam, csak 1 perc? Nem kevés az? Bemondták a mikrofonba, hogy a kíváncsiskodók ne álljanak be csak azért, hogy megtudják, milyen ez, sőt a sima nátha elmúlik akkor is, ha kívül állnak, csak nézelődnek. Megfordult a fejünkben, hogy jogosultak vagyunk e mi is erre a gyógyításra? Meggyőztük magunkat, hogy igen, - de voltak, akik elmentek, mert meglátták az elején a beteg gyerekeket, megállapították, hogy ők ehhez képest egyáltalán nem betegek.
Amikor sorra kerültem, és leültem az egyik főpap elé, éreztem az említett finom illatot, a finom, légies fuvallatot, gondoltam, talán tényleg ők vannak beillatosítva, szentelt olajjal…
Két kezében összefogta a két kezemet, a saját kezéből pedig olyan döbbenetes energia áradt, szó szerint lüktetett a keze, nem bírta megállítani. Erre a pár pillanatra megszűnt körülöttem minden, csak arra gondoltam, hogy ez olyan csodálatos, soha- soha ne legyen vége! Fantasztikus volt! Majd a bal kezében tartotta a két kezemet, a jobbját a bal vállamra tette, aztán a jobb vállamra, majd a fejem tetejére, keresztet rajzolt a homlokomra, rám mosolygott és készen voltam. Megköszöntem, de nagyon sajnáltam elmenni onnan!
Ketten kísértek ki a középpontból, teljesen átszellemült voltam. Fejfájással ugyan, de a mennyekben éreztem magam.
Amikor hazaértem, repültem… Feküdtem az ágyon, vagy inkább az ágy felett, teljesen boldogan, néztem, de azt sem tudom, mit, hallottam, de azt sem tudtam, mit, nem odafigyeltem… elmerültem a csodában, az ágy felett lebegtem a gyönyörtől, a megrészegültségtől… Először volt ilyen élményem…
Eszembe jutott, amit a könyvben olvastam, hogy az angyalok illatát lehet érezni! Ekkor leesett a tantusz, hiszen én az angyalok illatát éreztem, és a suhanásukat! Én, aki panaszkodtam, hogy nem érzek semmit…


14 Hozzászólás:

Érdekes élmény.:) Biztos jó volt.
Szerinted mi az angyalok szerepe és hány fajta van?

na, egy órája próbálkozom a válasszal, és mindig kidobott az oldal!

http://www.dudus.hu/arkangyal/

Az arkangyalok létező, vallás feletti, nagy hatalmú lények. Ők felügyelik az őrangyalokat, üzeneteket közvetítenek a Teremtőtől, és az életünk minden területén támogatnak bennünket. Oltalmaznak és irányítanak, békét teremtenek a világban, az emberben. Hatalmuknál fogva képesek rábírni bennünket a cselekvésre.
Őket nem köti a tér és az idő, ezért egyszerre mindenkinek tudnak segíteni, aki hozzájuk fordul, továbbá személyes kapcsolatot és egyedi élményeket nyújtanak.
Az arkangyalok valamennyi vallásos és szellemi hitrendszerben megjelennek, más-más vonásokkal. A kártyacsomag tizenöt arkangyalt tartalmaz a zsidó, a kabbalista, a keresztény, a katolikus és az iszlám vallás ősi, szellemi hagyományából, szentírásaiból és hitvilágából. A lapokon a közismertebb nevük szerepel, noha némelyiküket más tanokban eltérő néven emlegetik. Ne feledjük, hogy minden egyes arkangyalhoz három kártya tartozik! Illusztrációnak olyan festményeket választott az író, amelyek hűen adják vissza a látomásaiban megjelent lényeket.
A kártyák oldalán olvasható az egyes arkangyalok feladatköre, mit jelent a nevük, milyen színű az aurájuk, és milyen kristályok erősítik fel az energiájukat.
Bárki kérheti a segítségüket. Nincs szükség szertartásra, vallásos vagy valamilyen különleges képzettségre, esetleg "tökéletes" életvitelre, hogy magunkra vonjuk a figyelmüket. Egyszerűen gondoljunk a kiválasztott arkangyal nevére, ez elegendő a megidézéséhez. A kártyák segítségével megismerhetjük őket, a szerepüket, és meghitt viszonyba kerülhetünk velük.
Az arkangyalok szívesen segítenek az élet bármely területén. Nem kell aggódnunk, hogy sokkal fontosabb ügyek mellől szólítjuk el őket, hiszen korlátlan lények. Az őrangyalainkkal egyetértésben gyógyítanak, irányítanak, és még csodákat is tesznek.

no, úgy látom, már engedi!
Az élmény nem érdekes, hanem szavakkal leírhatatlan volt!Napokig hatása alatt tartott, égig emelt, egy olyan megtapasztalás volt, amely a hitemet rendíthetetlenné tette, általa nem hiszek, hanem TUDOK! Ajánlom Eckard Strohm és Dr. Doreen Virtue könyveit...

Hát, sámomra érdekes.:P
Jaja, a védikus filozófiában is megjelennek félistenekként, vagy más elnevésen. Van abban is rengeteg lény, ezért kérdeztem.:)

energialények, de ez nem csoda, ha jól belegondolunk, minden energia!

Angyal, angel, angelus...
Ang= élet
El= Isten Fénye

Angel= ÉLŐ ISTEN FÉNYE

fajtáik:

őrangyalok,
angyalok,
arkangyalok
mesterangyalok

mindennek van angyala, még a matektanulásnak is!

Satanael Isten első angyala volt, aki nem akart segíteni az embereknek, ő robbantotta ki az angyalok háborúját, amikor bukott angyallá vált a Fényhozó(Lucifer) és megváltoztatta a kialakult hierarchiát!

Minden esetre az energiájukat, a suhanásukat, és az illatukat közvetlen közelről érezhettem, tapasztalhattam, és nemcsak egyszer! egy hasonló rendezvényen ismét sikeresen megidézték őket olyan mennyiségű energiában, ami bárki számára közvetlen megtapasztalható volt!

Amikor már-már elbukni látszottam, mindig kaptam egy CSODÁT, ami újból felemelt! Szívem túlcsordult az általuk közvetített szeretettől, mély hálát és megnyugvást éreztem! bármikor szívesen tapasztalnám újra ezt az érzést, ami által Totál a JELENBE sikerült kerülnöm, és teljesen elmerülni benne!

ha legközelebb lesz, gyere Te is! ÉREZD!

Igen, egyértelműen a "félistenek"-nek nevezett lényekről van szó. A Srímad Bhágavatam gyönyörű leírások vannak erről. Meg arról is, hogy ők anno rendesen részt vettek a földi életben, közvetlen volt a kapcsolat. Nem volt ennyire rejtett és megnyilvánulatlan.

Megyek is!:) Gondolom 2015 tájékán lesz a következő.:)

Remélem, nem! minden évben van, ha érdekel, megírom!

http://magyarokvilaga.shp.hu/hpc/web.php?a=magyarokvilaga&o=rW5k22sSxn

ez volt a másik

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

a megjegyzést meg kell adni

Megjegyzés küldése