2011. február 21., hétfő

A földönkívüliek már a spájzban vannak...


Tudom, a téma örökzöld. Tudom, két tábor van, akik hisznek benne, s akik nem. Egyet nem tudok: Miért beszél róla mindenki ennyit, ha nincs konkrét bizonyíték arra, hogy a földönkívüliek léteznek. Előrebocsátom, én eddig még nem találkoztam személyesen eggyel sem. Természetesen ettől még létezhetnek, és szerintem léteznek is, sőt, itt is vannak az idők kezdete óta. Más kérdés, miért nem látjuk őket fizikailag, vagy miért gondoljuk azt, hogy csakis 3-dimenziós lényként kellene megjelenni nekik.

Az emberi gyarlóság egyik „alap-pillére”, hogy az ember, mint önmagát 3-dimenziós, fizikai lénynek látó entitás, minden mást csak önmagához hasonlítva képzel el. Már ez a szóhasználat is: „képzeld el...” magyarázatra szorul. Mert olyan könnyű kimondani, hogy én ezt képzelek, te meg azt..., de valójában mi is történik, amikor valamit képzelek? Mi a folyamat lényege? Én, aki (ami) alapvetően lélek vagyok, és a fizikai testemet csakis és kizárólag a fizikai lét áthidalásához használom, hogyan is tudok bármit is elképzelni, ha a magam teljes egésze nem más, mint maga a képzelet? A képzelet=lélek, a lélek pedig végtelen képzelő erővel bír.
Ebből kiindulva a földönkívüli lét: alap-elemünk, vagyis, mi magunk is azok vagyunk. (Csak most éppen itt vendégeskedünk a Földön.) Valójában lélekként az összes földönkívülivel alapból kapcsolatban vagyunk.
Valójában: Nincs olyan, hogy „földönkivüli”, mert minden az... A földi lét csak átmenet, hierarchikus „küszöb”.
A földönkívüliek mindig, mindenütt, minden síkon itt és ott vannak, ha látod őket, ha nem.
Ezért van az, hogy a Világegyetem, mint struktúra nem más, mint egy élettel túlcsorduló közeg, feltéve, hogy az életet, magát nem pusztán egy éppen oxigén-alapú bolygó lényeként képzelem el.
Ha képes vagy elfogadni, hogy te magad is földönkívüli vagy, már nem vagy annyira kíváncsi rájuk (kikre?), a többiekre, akikkel mindig is együttes erő voltál, akikkel kimondatlanul is: mindig is alakítottad a sorsodat.
Tudom, hogy most sokan azt mondják, ködösítek, és konkrétum után kiáltanak. Mutasd meg! (Feszítsd meg!...) Én, szerényen csak annyit mondok, ha egy valódi földönkívülit szeretnél látni, állj a tükör elé! (és gondolkozz!)
A földönkívüliek már (?), vagy mindig is?... a spájzban dekkolnak...


5 Hozzászólás:

Megmondom őszintén, a címtől első blikkre nem sokat vártam.

De azt kell mondjam, bravúros az írásod!

Gondolkodom még, hogy kiegészítsem-e?:DD

De, egyébként nem kiegészíteni lehet, hanem körvonalazni. Jó téma.

Hát ez jó volt! Köszi! :))))
A tükör is nagyon tetszik, bizony, bizony, sokszor nézzük, ki van odabenn?

Ugye-ugye!:)
Andrásnak nagyon furfangos ötletei és kidolgozásai vannak!

Csak ritkán nézek be ide, erre az oldalra, és gyakorlatilag nincs is kapcsolatom senkivel ( kiv. Sz.Balázs, de vele is csak ritkán)
Örülök, ha olyat írok, ami másoknak is tetszik, vagy elgondolkodtat. Viszont a nevem még mindig : BARANYI ANDRÁS, nem pedig BARANYAI! ( Nem nagy ügy, de "Szűz" -jegyű vagyok, és az ilyen apróságok (is) képesek idegesíteni.
Üdv: Mindenkinek! :) :)...meg minden...
Baranyi András

Na szép. Múltkor átjavítottam az összes Baranyit Baranyaira, mert szóltál.
Közben meg mindent Baranyira kellett volna...
Ááá...
Mindegy, megcsinálom újra, amit tudom...

Megjegyzés küldése