2011. február 6., vasárnap

Hinni vagy tudni?




Sok gyógyító, és /vagy spirituális mester mások által egy nagy pofonnak ítélt „sorscsapás” után lépett a spiritualizmus útjára.
Miért?
Mert halál közeli állapotba került, amikor döntenie kellett, választhatott, hogy belenyugszik a sorsába, és belehal, vagy hajánál fogva kirángatja magát a kátyúból, és új/más életet kezd! Én is ezt tettem, és biztos vagyok benne, hogy a rák, mint olyan szintén egy ilyen jel! Kizárólag az egyénen múlik, melyiket választja!

Ezen bizony sem Isten, sem ember, sem orvos, sem lelki gyógyító nem tud segíteni, kizárólag az, aki benne van, azaz ÖNMAGUNK!
Mint említettem, a könyvemet is épp ezért azok a „betegek” vásárolják meg, akik meg akarnak gyógyulni, tehát készek a változásra, változtatásra! És nemcsak betegeknek szól, mert át lehet konvertálni minden krízishelyzetre. Az elején szükség van ehhez bizonyos mankókra, de kizárólag a LELKI változás hoz eredményt, hogy mit eszünk meg mellé, mellékes.
Sokszor beszéltünk a HITről is, az gyógyít, amiben hiszel.
Én továbbmegyek!
Az GYÓGYÍT MEG, AMIRŐL TUDOD, hogy használ. A hit nem elég, a TUDÁS kell, ami a megrendíthetetlen meggyőződést jelenti. Amikor huszonhatmilliónyian ellenkeznek, de te kitartasz, és TUDOD, hogy akkor is neked van igazad, és nem hagyod magad letéríteni az útról! Bár igazából ezt szavakkal nehéz megfogalmazni…
Bevallom, én is féltem attól a bizonyos változástól, mert azt mondta a reikimester tanárom, hogy ez az erő ráterel arra az útra, amiért valóban a Földre születtem. Nem hittem benne, mert biztos voltam abban, hogy mindenki mást igen, csak engem nem! Szóval zéró önbizalommal rendelkeztem, mindenki más tökéletes volt, csak én nem… Azt mondta a mester, egy reggel felébredünk, és azt mondjuk AHA, értem, és minden egyszerre világos lesz… na persze, mindenki másnak csak nekem nem…
Aztán a mindennapos használat során totál megváltoztam! Kezdtem hinni önmagamban, és rájöttem, én is fontos vagyok, EMBER vagyok, és rám is pontosan akkora szükség van, mint bárki másra! Olyan képességek kerültek felszínre, amiről sosem gondoltam volna, h bennem is megvannak, akárcsak mindenki másban, bennetek is!


0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése