2011. január 23., vasárnap

6 Hozzászólás:

Ez a videó egy nagyon jó kis film első videója. Az egész film részletekben megnézhető a youtubeon. Szerintem érdemes. Nagyon jó!:)
Szórakoztató, humoros, tartalmas, érdekes.

Itt a film leírása:

Az életünkben sok olyan döntést hozunk, amely visszafordíthatatlan irányba tereli jövőnket. De hogyan döntenénk, ha megvizsgálhatnánk az alternatív döntés kínálta jövőt is? Történetünk a 20. és a 21. század között, különböző időzónákban, de egyazon szereplő életében játszódik. Nemo Nobody hétköznapi életet él feleségével, Elise-vel és három gyermekükkel, mindaddig, amíg egy napon a valóságra ébred idős öregemberként, 2092-ben. Mr Nobody a maga 120 évével a legidősebb ember és egyben az utolsó halandó is a Földet benépesítő új és halhatatlan emberi faj tagjai között. Ám ez úgy tűnik, nem igazán izgatja őt, az egyetlen kérdés, amely foglalkoztatja, hogy valóban azt az életet élte-e, amely számára a legmegfelelőbb volt; valóban azt a nőt szerette-e, akit neki szántak és azokat a gyerekeket nevelte-e, akiket kellett. Most csak az a célja, hogy megtalálja erre a választ.

Felkeltetted az érdeklődésemet :)
Valóban érdemes megnézni!

Ok, várom majd a véleményedet, ha láttad!:)))

holnapnál előbb nem fog menni... :)))

Én sem, csak én másodszor.:)

Megnéztem a filmet, és bevallom, rendesen letaglózott! Én személy szerint az ilyen elgondolkodtató alkotásokat kedvelem, amitől teljesen belesüppedek a fotelba, és amikor vége, akkor sem tudok felállni onnan! :)
Számomra azért is volt olyan érdekes, mert több írásomban, sőt a könyveimben is foglalkozom ezen témákkal, a párhuzamos univerzumok létezésével, és az "ami megtörténhet, az meg is történik", a pillnagóhatás, az idő és tér létezése, valamint a húrelmélettel... stb. A weboldalamon, a terveim menüpont alatt bővebben is írtam ezekről.

Legalább annyira megdöbbentően inspiráló film ez is, mint a "THE MAN FROM THE EARTH" :)
Javaslom azt is megnézni, akit érdekel...

Megjegyzés küldése