2011. január 9., vasárnap

Tükör




csüggedt napon önmagammal szembefordulok…
s bár fejemben kavarog tengernyi gondolat,
csak úgy faggatom a csendet, s a sorsomat,
…kérdezgetek - de senki nem válaszol…
csak a néma tükör tekint vissza rám,
és vajon onnan ki néz vissza most,
s ha a pillantás mélán mosolyog,
mi lakozik egy kőálarc mögött,
ki vagyok én, és kit faggatok,
ki van ott mélyen legbelül
ki szenved, ki örül, talán
éppen csak könyörög,
kettő, vagy egy az,
ki lágyan bólogat,
ki vagyok én,
ki az az én,
a lelkem,
a tükör
kettő,
egy
én,
ki
ő
?


?
ő
ki
én,
egy
kettő
a tükör
a lelkem
ki az az én,
ki vagyok én,
ki lágyan bólogat
kettő, vagy egy az,
éppen csak könyörög,
ki szenved, ki örül, talán
ki van ott mélyen legbelül
ki vagyok én, és kit faggatok,
mi lakozik egy kőálarc mögött,
s ha a pillantás mélán mosolyog,
és vajon onnan ki néz vissza most,
csak a néma tükör tekint vissza rám,
…kérdezgetek - de senki nem válaszol…
csak úgy faggatom a csendet, s a sorsomat,
s bár fejemben kavarog tengernyi gondolat,
csüggedt napon önmagammal szembefordulok…


11 Hozzászólás:

Ez nekem mindig nagyon tetszett. Annyira jó a képi olvasat és a tartalom összhangja. Irigylésre méltó írás. Sokminden van benne. Amint fent úgy lent, körforgásszerű, mert ahonnan indul ott végződik, tényleg nagyon spirituális. Az analízis majd a szintézis építkezése. Jól jellemzi a kétfajta önmegvalósítási utat: van, aki lebont és van, aki építkezik. Az építkezést mindig meg kell, hogy előzze a lebontás. A kettő összefügg.

Köszönöm mindent elmondtál róla! :)

Nekem is nagyon tetszik! Gratulálok hozzá!

Köszönöm szépen!

(eszembe jutott, mikor kész volt, - igazából jó lett volna keresztben is írni uezt, mint egy kerék - de sajna úgy nem tudtam megoldani)

igen, ez nagyon jó, mert ez a lényeg és a központ :)
körben kereszt
körkereszt:)

de most azonnal nekiláttam, csak nem sikerült, de holnap, ha lesz időm megpróbálom! :)
köszi

itt van egy Molnár V. Józsi bácsi előadás a körkeresztről
http://video.google.com/videoplay?docid=6613616385057779225#

de bogarásznom kéne még hozzá, gondolom a neten még sokminden fent van erről
meg is nézem, hogy most újra előkerült, hisz valóban fontos

itt pedig egy másik: ősképek
http://www.vilagnakviraga.hu/kotetek/oskepek.pdf

Nagyon jó, köszi!:)

Tényleg, a linkek menübe elkezdek jó kis oldalcímeket rakosgatni témánként, ha van ötletetek, mondjátok!:)

én is köszönöm! Megnézem! :)
és a linkek is nagyon jó 5let, keresni fogok ideillő tartalmakat! :)

Kedves Erzsébet!
Nekem elállt a szavam, annyira tetszik ez az írás! Gratulálok!

Kedves Jutta!

Köszönöm szépen!

Megjegyzés küldése