2011. január 9., vasárnap

Varázscsillagok, fényszikrák


Zene a vershez:


Cikázó eleven szikrák
Pulzáló fénymagok keringnek
Táncuk a csend hangjára születik
Varázscsillagok hullanak rám belőlük
S bőrömön át testembe esnek
Csengő hangokká válnak mind
Szívem lesz ritmusuk
Fényszikrák pulzálnak
Ébredő hangokként
Testem templomában
Eleven magok
Ahonnan én is vagyok
A végtelen bennem újjá éled
Magam vagyok
Magam a Mag
Fényből test
A fénylő test
Varázscsillagként szikrázok
S tündöklök
Neked
Fényvirágot hajtok szívedben
Eleven élő, s örök lángot
Fényszikrából kibomló
Gyönyörű, fényhangú virágot
Szívedben virulón virágzok…


7 Hozzászólás:

Én is.:))) Mármint az írást.
A zenét hozzá a láncolatról bányásztam elő, mert ugye ez oda is felkerült. De megérte. Szerintem a video nagyon illik hozzá. A zene ihlette a szöveget, vagy azt csak hozzá találtad?

Zenét kerestem és valahogy itt lukadtam ki és csak ültem és hallgattam és nem tudtam tovább lépni. újra és újra hallgattam, majd tollat fogtam, hagytam, hogy a zene vezesse a kezem :)
nagyon elvarázsolt

Hát igen, ez nagyon nyugizene, meg olyan "manipulatív" is. Közelebb visz, vagy beljebb. Ha az ember nem alszik el megnyugtató hatásától, akkor befelé tud orientálódni.:DD

Nem aludtam el :), felvillanyozott, belső utazásra indultam, és bent jártam magamban és a zenében. a bőrömön éreztem az impulzusokat. van hogy zenenére írok, előfordul :)

Megjegyzés küldése