2010. december 2., csütörtök

Lélekbolt


 Fotó: Barti Magdolna


– Jó napot kívánok!
– Jó napot, jó napot! Segíthetek valamiben? Mivel szolgálhatok?
– Egyelőre nézelődnék kicsit, ha lehet.
– Természetesen, ahogy óhajtja. Tessék, csak nyugodtan.
...
– Mondja! Ez, ez a lélek jó fajta?
– Igen, természetesen, hiszen mindegyik az. Mi csak jó fajta lelkeket tartunk. Mit szeretne pontosan? Van már valami elképzelése? Mert az, amelyikre az előbb rámutatott. A legjobb fajtából való, intelligens, nagyon okos, gyorsan tanul.
– Ó, én inkább valamilyen más fajtát szeretnék. Tudna esetleg ajánlani?
– Hát... Nézze ezt! Ez könnyű, mozgékony, szinte száll, mint egy pillangó. Sehol sem marad meg hosszabb időre. Játszik, kacérkodik, kacag. Csupa csillogás.
– Hát, igen, esetleg más?
– Nos, itt van egy másik. Kicsit nehézkes, lompos, tulajdonképpen nem sok mindent csinál. Ott marad, ahova rakja. Nincs vele sok gond.
– Igen, értem. És az? Az, ott a sarokban?
– Hm, hát, tudja ez egy kicsit különc, nehezen fér meg a többiekkel, a többiek nem szeretik. Túl érzékeny, mindent a lelkére vesz. De tele van színekkel, hangokkal. Ha valakit a bizalmába fogad, azt nagyon tudja szeretni.
– Nagyszerű. Akkor ezt kérem.
– Biztos benne?
– Igen, igen. Egészen biztos vagyok.
– Rendben van és milyen csomagolást szeretne?
– Valami erősebb dobozt, hogy ki ne szökjön.
– Értem. Parancsoljon. 25,50 csepp lesz a végösszeg. Mindjárt hozom is a kémcsövet és levesszük. Készen is vagyunk.
– Köszönöm szépen! A viszont látásra.
– Én köszönöm. További szép napot kívánok!


3 Hozzászólás:

Nagyon aranyos, szórakoztató történet!:) A mellett megvan a maga realitás tartalma. Örömmel olvastam.
Lehet, hogy én vagyok lelassulva, viszont a végén azt nem értettem, hogy miért pont cseppben történik a fizetés, de a fizetőeszköz tán nem is olyan lényeges, vagy igen?:)

Köszönöm szépen, hogy olvastad és a hozzászólást is. A cseppben történő fizetés fontos, mert vércsepp, bár ezt nem írtam ki konkrétan, csak a kémcső utal rá. :)

Igen, először én is a vérre gondoltam, de aztán pont a kémcső zavart meg. Én nem kötöttem egyértelműen a kettőt össze. Ám lehet, hogy ez csak bonyolító hajlamú gondolkodásmódom hibája.:)

Megjegyzés küldése